marți, 29 martie 2011

Prostia


Prostia de azi ne inconjoara,ne lovim de ea ca de pietre iar daca prostia ar fi definita ar reiesi ca prostul incearca tot timpul sa iasa in evidenta,iar de cele mai multe ori reuseste,normal prin chestii negative.
Aici vreau sa ma axez pe prostia din randul tinerilor,celor care ii aud dese ori zicand"frate azi am luat un 3 la...chimie :))" sau"ce zici? 30 de absente si iti scade nota la purtare?pai eu odata am avut 74 si tot am trecut"-de exemplu.Nu cred ca totul consta numai in a trece anul.Adica istia dupa ce ca sunt prosti mai si semnalizeaza,cum se zice...Nu inteleg chestia asta cu notele mici,ce incearca sa faca, sa iasa in evidenta prin...prostie...sau au impresia ca sunt mai "cool" daca au note mici?nu cred! Defapt normal ca incearca sa iasa in evidenta prin note mici,daca prin altceva nu pot si oricum se joaca intr.un fel cu viitorul lor,dar ce sa faci lumea are nevoie si de maturatori/are[ atat la capitolul scoala].
Tot aici mai sunt si cei care considera ca a bea alcool(in exces) sau a fuma este la fel de "cool",ca doar asa poti iesi in evidenta si pana la urma e ceva normal,astfel fetele vor sari gramada pe baietii care comsuma alcool si tutun, zic ei.Cel putin daca ar fi sa isi cumpere pachetul intreg de tigari,dar cand ii vezi ca isi iau "la bucata"...[despre asta am sa fac o alta postare].
De obicei astfel de persoane care vor sa iasa in evidenta se folosesc de minciuna pt ca adevărul gol–golut nu-i poate fi prostului de nici un folos pentru a iesi in evidenta,dar atenţie, nu te pune cu el: prostul are mintea odihnită!.
 Poate aveti impresia ca am o parere gresita,sau poate chiar este gresita ,dar daca aveti argumente pro/contra lasa-ti un comentariu.

2 comentarii: