sâmbătă, 19 martie 2011

Despre "Romanii au talent"



Sa imi spun parerea(voi incerca sa fiu scurt)...mereu mi-a placut acest gen de show  si de multe ori ma uitam la cel din America sau din Marea Britanie sau alte tari care l-au preluat pe Youtube.Este genul de spectacol la care imi place sa ma uit. E variat, e compus  din numerele cele mai bune ale participantilor si este mai ales surprinzator pentru ca nu stii niciodata daca cei care vor veni pe scena vor fi buni, geniali sau groaznici.Este un gen de spectacol care a prins si va prinde tot timpul pt ca apar tot felul de oameni(ciudati sau mai putin) care vor sa arate de ce sunt in stare(sau nu) de multe ori
starnind rasul(s-ar include si numele de "freak show":)) )
Ceea ce ma enerveaza este ca  juriul se chinuie sa fie Piers(in rolul lui Andi), Amanda (Andra) și Simon(Mihai Petre.."3 de da" specific Simon). Nu le neg competențele, dar eu am  văzut că se chinuie un pic să fie ca în UK la capitolul ”dialog cu concurenții”.Ceea ce mi  se mai pare exagerat este uneori reactiile juriului care este de multe ori poate prea  asemanator cu cel al celor din UK sau America.Am vazut cred toate episoadele si video-urile  de pe youtube de la aceste emisiuni din America,UK precum si The X Factor care este asemanator (diferenta este ca se inscriu doar cei care canta).
Alt aspect care nu imi place nu este legat de emisiunea in sine ci de faptul ca nu pot  vedea concurentii si pe youtube,iar pt a vedea anumite faze trebuie sa intru pe situl Protv  sau al emisiunii si normal ca romanul incrcand sa scoata bani din orice pune o mica reclama  inainte de a putea viziona secventa,care uneori nu este completa(nu este inclusa partea in  care concurentul se prezinta,sau partea de sfarsit).
Per total este o emisiune buna(isi scoate ProTv audienta :)) ) si chiar asteptam si la noi ceva de genu'(din diferite motive) excluzand anumite aspecte(putin enervante) enumerate mai sus.[va astept cu,comentarii pro sau contra;)!].

Un comentariu: