miercuri, 23 martie 2011

Banii

Toata perioada vietii noastre este marcata de mai multe lucruri.Unul dintre ele  este -banul- care fie este ,fie nu.Ii auzim pe fiecare zicand "azi nu am bani sa fac aia,maine nu am bani sa fac cealalta", si tot asa ne invartim in jurul unui singur cuvant care ne conduce practic toata viata si tot ceea ce facem este indreptat spre obtinerea lui-banul.Azi in lipsa banului nu te poti misca in societate,nu poti face nimic.Toti se plang de lipsa lor,atat cei saraci care chiar nu au cat si cei bogati care ar mai vrea putin,si inca putin si tot asa.Multi dintre oameni au devenit sclavii banului,fac orice,incalca orice principii morale pt a-i obtine si asta din lacomie. Cu totii visam la o casa mare ,o masina si un trai cat mai bun din punct de vedere financiar,unii reusesc prin munca(mai rar) sau prin orice alte mijloace.
Totusi am o intrebare...de ce 1% din totalul populatiei de pe glob castiga cam tot ce se poate castiga iar restul "moare de foame"...precum in Africa,o parte a Asiei,multe tari din Europa,et cetera.Am tot incercat sa imi gasesc un raspuns cat de cat rational dar nu am reusit inca,daca voi ma puteti ajuta...
Fiind la capitolul bani sa zic ceva si despre marea lipsa de bani din Romania(care de fapt a existat tot timpul la noi).Cu totii stim de criza economica mondiala in care am intrat si noi in anul 2008.Problema este ca multe tari au iesit de mult din aceasta criza pe cand noi(cei din Romania) inca mai cautam solutii salvatoare prin care speram sa scapam.Asta este si asa merg lucrurile in Romania pt ca nu avem niste conducatori competenti in functiile pe care le ocupa,dar ista este alt subiect.
Deci cred ca orice am face multora dintre noi tot nu le-ar ajunge cat au si chiar daca le-ar ajunge tot ar mai vrea inca ,si apoi inca putin ca sa aiba si urmasii,urmasiilor lor.Daca ma intrebati nu sunt genul de om care sa fug dupa bani,prefer un trai decent(dar nici prea decent) decat o viata traita pe bani in care pot avea tot ce vreau,pt ca astfel viata nu ar fi decat monotona fara sa fac nimic,fara un scop.Daca aveti argumente contra sau completari lasati un comentariu si va raspund! [click]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu